-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

donderdag, september 08, 2011

Regen....

Een druilerige morgen hier in Oost-Vlaanderen,een weertje om lekker binnen te blijven vandaag... : D


een paar weken terug heb ik het boek gelezen van Jennifer Chiaverini, De Quiltclub, leuuuuuuuk boek, smaakt naar meer hoor , hehe




Jennifer Chiaverini is trouwens ook de schrijfster van de beroemde SBS...






die ooit nog eens gemaakt zal worden, met God's wil...


maandagavond ben ik dan begonnen aan de Katie Lapp Trilogie van Beverly Lewis, 





De boeken gaan over de Amish...ik hou er van om ze te lezen en te bestuderen...

het laatste deel ben ik gisterenavond begonnen, het is verslavend, die boeken , maar wel een leuke verslaving en ook infeite lang geleden dat ik eens een mooi boek gelezen had...

Zooooooooooooo, zullen we nu eens een kijkje gaan nemen bij een deeltje van mijn boeken 















volgende keer gaan we naar mijn stofjes....

liefs Vero 







Geen opmerkingen:

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014