-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

dinsdag, oktober 25, 2011

haaaaa, wat een weertje heeeeeeeeee....natter kan het vandaag niet meer worden :p

deze heeft er zelfs een humeurtje van gekregen, hihi,


waar is de krant ????


           halloooooooooo, iemand de krant gezien????

                                             
      waar is nou die krant gebleven....



                                      heb jij de krant gezien ????
           


nou ja, dan maar verder knuffelen met beer...zzzzzz



Dit is een gouwe ouwe, meegebracht destijds , ik denk 22 jaar terug uit een Shell tankstation, de kanten van Parijs, gespaard met puntjes van het tanken, jaja, vero was in een vorig leven internationaal vrachtwagenchauffeur, één van de eerste in mijn tijd....

ik weet nog goed, mijn mama lag toen in het hospitaal in Brussel, geopereerd aan haar knie en ik kwam daar binnen met de clown op de schouder, mooi ingepakt in doorschijnend papier met een grote rode strik er rond...
ze heeft hem al die jaren gehouden...nu is hij vorig jaar naar hier verhuisd, ik dacht er zo aan om hem een nieuw pak te maken....





na de middag, lekkere pancakes eten, mmmmmm




och ja , bijna vergeten...

de Quilters Blessings....





tot een volgende keer

knuffels

1 opmerking:

Mascha zei

Ha ha, wat een grappige hond.
Leuk berichtje.
Groetjes Mascha

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014