-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

dinsdag, november 22, 2011

een goedemorgen van in Aalst - aan - de - waterkant...

gisterenmorgen ....
 deze morgen, beetje verschil he..:p , en het zal nog mooier worden hier aan de waterkant, ze zijn druk bezig met van alles, ik hou jullie zeker op de hoogte :p

heb het altijd al vergeten , maar nu zijn ze hier ook op het blog verschenen...

Miep en Siep, die kwamen enkele jaartjes terug in mn leven, :p



ik heb ze gekregen van mn heel goed maatje en vriendin Tita...die heeft er zo een ganse familie van, :D

ik weet niet hoe oud ze zijn, maar vast heeeeeeel oud, (ze hebben al haar op hun voeten, ssstttt )


de LAdiezzzzz hebben een ganse tijd in de keuken voor het venster gestaan, gehangen :)), maar nu zijn ze een paar dagen geleden naar de woonkamer verhuisd, bij de Familie Pix ...nou ja , ze hebben het best naar hun zin, die 2, zien hier ook veel beter van alles gebeuren door het raam, soms hoor je ze giechelen, haaaaaa

verder komen er nog vriendjes en een quiltpatroon bij hier in Aalst aan de waterkant, hehe, ik kijk er naar uit, ze komen vanuit  Nederland.....



hopelijk kunnen we vandaag iets gaan doen, de handjes willen niet mee sinds vorige week, :((
 toch de Quilters Blessings terug los gedaan, die paarse kleuren stonden me niet zo aan, terug naar af, we hebben tijd he om na te denken, er zal me wel iets te binnen schieten ivm de kleurtjes en de stijl enz enz enz....

verder nog een fijne dag gewenst...
knuffs Vero

Geen opmerkingen:

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014