-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

vrijdag, november 11, 2011

Civil War - hondekuren, vingerhoedjes....1


 CW en ik , het zullen nooit goede vrienden worden vrees ik...wat??? waarom kijk je zo ? ...

 mmmm, fofo is niet zo gelukt he, komt door één of andere soldaat, ik word gestraft, ben een indianenvriend...
nu nog in elkaar krijgen, bwhoehaaaaa, zal één of andere dans moeten doen denk ik ....brrrrrr
wat denk je nu, ik kan het niet meer aanzien , lol

het word me teveel , aaaaaaahhhhhhhhhhhhh

hallo, hallo, wat doe je nou ??? 

 wat zou ik doen denk je ? ...kijken in de scraps ....

en wat uitproberen...

zie je wel ....

leuk he



5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige dierenfamilie,..

Mascha zei

Ga je toch een poging wagen aan je CW.
Groetjes Mascha

inge zei

ben benieuwd of het CWD'tje gelukt is

Nicky zei

i hate it, grrrrrrrrrrrrrrr :P

Ellie's Quiltplace zei

Dat ziet er allebei veelbelovend uit!

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014