-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zondag, november 06, 2011

kijk daar is ....

Sint Maarten al

ja ik schrok me gisterennamiddag een hoedje..

het begon met Sinterklaasliedjes, nou ja, vroeg me zo af, hoor ik wel goed en is het nog geen maandje tevroeg voor dit?

mmmmmmmmmm, naar buiten dan maar op het terras....
wie daar kwam aanvaren....

.ooooooooh Sint-Maarten, die komt een maandje vroeger of Sinterklaas hier in Aalst
heb dan maar fotos genomen,
 leuk voor de kindjes die allemaal stonden te wachten...


de Zwarte Pieten zijn ook nieuwsgierig hoor.... :p
^
is toch al een beetje oud he, mmmmmmmmmm
aan wal zet hij zn tochtje verder naar de markt...

tot volgend jaar .... :D


niks gedaan van handwerk  gisteren, wel alle templates verder uitgeprint van de FWSQ...eindelijk, met die printerkuren, grrrrrrrrr

en vandaag DD haar nagels gedaan met gel, een leuk lichtgrijs kleurtje met een fijne glinster...

nu een beetje rusten, stofjes erbij nemen en uitzoeken, voor jawel, de VINGERHOEDJES QUILT !!!
whoehaaaaaaaaa, nog een fijne zondag Ladiezzzzzzzz

may God bless you all

1 opmerking:

Mascha zei

Bij ons komt Sinterklaas pas aanstaande zaterdag. Mijn twee neefjes en nichtje zijn nu al zenuwachtig. ha ha.
Groetjes Mascha

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014