-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zondag, december 04, 2011

boek is uitgelezen en ik besloot mezelf niet meer te pijnigen met het uitstellen van...
"Masjien"
is er eentje van mn mama zaliger...het is zeker niet de beste, was ook nog ongebruikt, maar ik moest ze proberen, ja die overtrek, ik wil wel zo eens een mooie overtrek maken, maar eerst een patroontje gaan zoeken, zo'n huisje vind ik heeeeeeel mooi staan...:p

en omdat dit panel -die -maar-niet-afgeraakt al een tijdje (jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren) op mn ge- weet- wel- werkt- wou ik proberen met Masjien
loopt niet zoals een Singer of Bernina of Janome enzo, maar tis het sentiment


de buren zullen wel gedacht hebben, is Vero aan het oefenen met een .....lolll

om nog eens extra door te quilten ,neen, niet vandaag, :((
 DD komt volgende week, dit kan misschien haar eerste quiltje worden :p

knuffs Vero

en zolang we er maar niet ZO......gaan uitzien, is het best ok toch ?

1 opmerking:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi, zo'n naaimachine van je moeder, daar moet je zeker een mooie hoes voor maken. Leuk, dat je de Gingham Girls gaat maken, dit vind ik ook zo leuk!
Groetjes, Cisca

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014