-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zaterdag, december 03, 2011

wat een weer he, een quiltweertje, waar het niet dat ik zoveel last heb van mn artrose, wie er dat uitgevonden heeft, mogen ze ook terugsturen van waar hij komt hoor,

een mens kan afzien, no pain no gain zeggen ze dan, aaaaaah....

maar we hebben nog het quiltforum, het prikbord, waar ik al heel veel aan gehad heb, het is een stukje 'alle dagen' geworden...
voel me dan ook minder "alleen"...

nu nog op mijn gemak de projectjes afwerken,  stitcherykes,  de kleine quiltjes en een poging doen om de poppen en muizen aan te kleden,

we hebben nog tijd tot 2012, :D  om ons dan volledig te smijten voor de huisjesquilt...

bon weekend a tous...

knuffs, Vero


1 opmerking:

Mir zei

Hoi Vero,

Ik wil toch even reageren op je blog en prikbord. Ik ben ook zo blij met dat prikbord, zo heerlijk dat iedereen daar van alles laat zien en vertelt. Elke dag zit ik wel een half uurtje te neuzen. Je maakt ook mooie dingen, grappig die Jerome!!
Ik ga je blog toevoegen aan "mijn te volgen blogs". Kom je ook eens bij mij kijken? Ik quilt nog niet zo lang en ben af en toe veel te druk om veel bezig te zijn maar het heeft wel m'n hart gestolen!!
http://mirquilt.blogspot.com

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014