-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

woensdag, februari 22, 2012

terug rust aan de waterkant in Oilsjt, amaai nog nie !!!

ging er hevig aan toe hier de laatste 2 dagen, alaaaaaaaf tot de laatste snik...en daveren dat we hier gedaan hebben, je moest er zelfs niet voor buiten gaan, hahahaha, wat een lawaai, als ze zich maar geamuseerd hebben, ja, en dat hebben ze wel hoor..ze kunnen er weer tegenaan voor een jaartje...

verder hebben we al hexjes uitgeknip maar jeetje, wat  een kleine dingetjes zijn het,knippen en knippen doen we, hehe

verder zit ik ook de 'borduur'blogs onder de loep aan het nemen, inspiratie opdoen noemen ze dat :p
er zijn er heel mooie bij...

ben nieuw in borduurland, alhoewel ik wel wat dmc garen van mijn moeke heb, daar zou je ook een kamer mee kunnen prikken denk ik, maar ze zijn zo oud he, die strengetjes, dus we gaan ze gewoon koesteren, heerlijk toch :)

hebben jullie de 'lapjes-ruil " al gezien, ga eens een kijkje nemen, er zijn er al een paar hoor, je kunt ze vinden rechts bovenaan op mijn blog, klikken en gaan piepen bij de bloggers aldaar.

een goede avond nog









2 opmerkingen:

Unknown zei

Weer stilte na het carnaval, heerlijk hé! Het lapjes ruilen blog begint te lopen en het wordt een tof blog.

Vrolijke groetjes Renée

quiltingmieke zei

piep de rust weer teruggekeerd meid, oef, daar ben je weer een jaartje vanaf.

jij borduurblogs aan t verkenne en wat worden de hexagonnetjes?
zg opeen blog iemand die minihexa gebruokt had ls kleding voor een pop, wauw was knap

Op mijj blog kan je de vordering van mijn BOm van Lynette anderzon zien

knuf en fijne zondag

mieke

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014