-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

maandag, oktober 14, 2013

vorige woensdag was ik bij Paula in Zaventem...

Angelleken op de achterbank en we vertrokken met auto "Fiefie", die ons al geduldig stond op te wachten

 Hier zie je Paula, ik ben heel trots haar vriendin te zijn, ze is zo'n schatje, en ze maakt zo'n mooie quilts, jaja, ze hangen altijd op de quilttentoonstellingen ook hoor !!!

 de SBS, ja moet er ook eens van komen he, ik moet alles leren van Paula *Ü*


 Dit is één van de quilts van Paula , ik kan er alleen maar van kwijlen , dromen,


ik kreeg ook een ganse valies :O Amish stoffen mee voor mijn Amish Circle quilt, ze is gelijk een moeke voor mij, echt...mijn Quiltenmoeke :p

ik hoop nog heel veel van haar te leren...

en ja Angelleken is bij haar gebleven, bij de andere poppen, ze wilde bij de vriendjes blijven...


een dikke knuffel voor jullie allemaal...maar speciaal voor Paulatje (en de Willy off corse :)...)


vero

1 opmerking:

Ineke zei

Wat leuk om een quiltvriendin te hebben!

Liefs, Ineke

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014