-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

vrijdag, juni 20, 2014

Piep...pieperdepiep ...

hallo , ik ben Piep, de muis  :)

ik ben gehaakt naar het voorbeeld die je kan vinden bij haar .... waar je nog veeeeeeeeeeel moois kan vinden :)

wat vind je van mij, het is de eerste keer dat mij moeke zoiets maakt, hihi, pieperdepiep...


en dit is het deken dat zij aan het haken is, mooi he met die leuke kleurtjes,


( haakgaren is van de wibra )



moeke denk er de laatste dagen veel aan al haar quiltgerief te verkopen, ze kan toch niet veel meer doen met die reuma, ze heeft bij momenten heel veel pijn, een beetje haken af en toe gaat nog, maar quilten en blokjes maken, pffff, ze geeft er ook geen zin meer in zegt ze , spijtig , maar ja...uitleg hierover zal nog volgen ...



zo, ik wens je alvast een fijn weekend...
dikke knuff,

Piep :)

1 opmerking:

Wilma Kuin zei

SCHATTIG!! Misschien een vriendje voor mijn muis?
:o)

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014