-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

dinsdag, augustus 19, 2014

Gewoon pffffffffffff ...

Wat een dip !!! jaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik me nog zo slecht gevoeld heb, jeetje :(

heb ik nu al een paar weken mn "randje per week" 'dingetjes' in huis, heb geen zin om iets te doen, niks komt er uit mn handen tevoorschijn...

ook niet van het supermooie pakket gekocht van een lieve dame op FB, pakket vol patroontjes, en garen en stof om te borduren, niks maar dan ook niks komt ervan terecht...

ook niet van breien , of haken of of of ...

hebben jullie dit ook al gehad ?

ook de gezondheid laat weer te wensen over, ben nu met kine en massage begonnen, afwachten...

al mn botten doen zeer, al 2 dagen koppijn en ja... ook opvliegers komen af en toe langs ( lees grrrrrrrrrrr ) , wat een zootje dit lichaam...

lieve groetjes,
vero


3 opmerkingen:

M Verheij zei

Dat heb ik ook wel eens,komt wel weer goed hoor.Door het natte weer speelt mijn reuma ook op.Dus ben gewoon lekker gaan lezen.

Ineke zei

Komt heus wel goed, soms heb je van die periode's. Sterkte!

Liefs en knuffels!

Johanna Faber zei

Sterkte Vero doe het rustig aan
denk aan je
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014