-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zaterdag, november 15, 2014

tijdje geleden....

oooooh wat een tijd geleden dat ik hier nog op bezoek geweest ben....

door ziek te zijn...

door vanalles en nog wat....

door dit en door dat....

en nu toch ook met een beetje goed nieuws.... :)

heb dan hier in Aalst mijn appartement opgezegd tegen eind januari 2015....

ga terug naar GENT , oooooh   yeahhhhh.....wat ben ik blij !!!!!

hier heb ik mij nooiiiiiiiit thuisgevoeld in deze stad, andere mentaliteit ....



en nu terug naar die schuune Genstsje sjtad, wor dan de mensjen allemoale vriendlaak zaan en wor damme ons altijd amuseern en ons vriendinn weunn dor uuk wor, aja ...

dussssssssss.........

vlug op zoek naar een woonst, want het zal rap eind januari 2015 zijn !

oh jeeeeeeee, weeral bijna een jaar voorbij...

dikke knuffs,

Vero

3 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Succes, ik hoop dat je snel iets vind!!!

Yvonne aka sommeke zei

Vroeg me al af : waar is Vero?
Succes met de zoektocht en later met de verhuis!

It Quilters Huske zei

Succes , Vera.
Ik ga je blog toevoegen bij mijn :favoriete blogs.Kom ik zo nu en dan even bij je'buurten';-)

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014