-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

woensdag, oktober 05, 2016

1 ste Quiltles

Vorige vrijdag had ik mijn 1ste quiltles :) , ja hoor, na al die jaaaaaaren was het er eindelijk van gekomen...

verder of een beetse frutselen enz ben ik nooit gekomen, wel door iemand een keer geholpen  om de SBS blokken te maken  maar was niet naar de zin van de leerkracht, dus, herbeginnen, olé :), beter de puntjes op de i, ben ook zo

ok, we zijn dus begonnen, en wat doe je of waar ga je voor in zo'n eerste les, ik ging voor de Dear Jane , haaaaaaa, lol

met de makkelijke blokken  beginnen en zo naar de moeilijkere.... ofwel wordt het een DJ Sampler, wie weet, het heeft zeker geen haast, het moet plezierig blijven en met mn gezondheid tsssss...

ik volg de lessen hier en zie het volledig zitten, echt waar, heb er zo van genoten, het samenzijn met de dames was top :) , de juf Ingrid heel correct (heb dat graag) en de stoffenmadam Julie heel vriendelijk, behulpzaam, een aanrader dames !!!

 en ook... een  lieve mevrouw Bernadette die ik al eens op FB gesproken had kwam in de winkel, vond dit, zooooo lief en het is een zeer toffe dame ook hoor, heb haar dan maar een dikke knuffel-kus gegeven he, waar die FB al niet goed voor is, vond dit echt tof !  :)

 ps: zij maakt heeeeeeeel mooie quilts ..

hier komt ie A6 , heb malletjes van paterno-plaat gebruikt ... op naar de volgende...


En gisteren was het dus wereld-dieren-dag, hier zijn ze, mijn 3 schatten :

Coco die al naar de 46 gaat  ...
           

                                          Fenna mn Chihuahua :)


                                            Bibi , kattin , tornado-kat, F16 - raket ... :)
                                       

                                            en 'Slakje ' die af en toe komt 'buurten ' met haar kleintjes  :)



                                              een fijne dag gewenst Ladiezzzz


                                               liefs, Vero



2 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat leuk!!
Je eerste quiltles,..

jolie zei

Heel veel plezier.
Samen quilten is zo wie zo leuk.

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014